Saturday, February 5, 2011

entry ketot


Saya pasti, masih belum cukup kenal akan diri sendiri
Maaf. 
Tidak bersedia untuk mengenali orang lain jika diri sendiri belum diterokai.
Masih cuba menggali
Bila ditemui apa yang ku cari,
Pasti..
Tuhan temukan kita kembali.

23 comments:

►AdamXis◄ said...

As salam Mahirah...ketot? lama merenung mana yg ketot...laa baru perasan sgt ketot entry nie...kih3...Allah SWT Pencinta Maha Terhebat...

Fariq said...

walaupun ketot,, tapi sangat bermakna,, sama2 la kita mencari diri kita yg sebenar ye.. :p

Perlukah Memperingati Hari Kekasih aka Valentine Day?

hanaahmad said...

dalam hidup, semakin meningkat usia, semakin dalam kita mengenali diri sendiri. moga ketemu apa yang ingin ditemui. :)

profwacko said...

Ingin aku mengenali,
mencari, mengali dan gali,
Kau tipu Tipu aku lagi,
Penat mencari tak jumpa2 lagi,
Eh.. ape aku merepek nie..

ps: macam spamming la pulak, Sory

AISHA INANI said...

ketoto but meaningful kan?
betol dont be rush, prepare later you will find one..

PinQib said...

i like this entryyy soo muchh


GONG XI FATT CHOIII
•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*.¸.•*´¨`*•.¸¸.•*'
(\_(\ ...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*
(=' ;') •::::::::HAPPY RABBIT YEAR :::::::::::•
(,('')('')¤...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*

|Journey from HELL|
Sorry lama Tak SINGGAH.

PinQib said...

hihih


nice entryy


GONG XI FATT CHOIII
•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*.¸.•*´¨`*•.¸¸.•*'
(\_(\ ...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*
(=' ;') •::::::::HAPPY RABBIT YEAR :::::::::::•
(,('')('')¤...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*

|Journey from HELL|
Sorry lama Tak SINGGAH.

eurasia said...

betul2 kurangkan makan tidur, istighfar banyak dan doa, tahajjud, faham erti Quran serta istiqamah.. i'syaAllah kenal diri dan bermula peringkat ilmu dan amal sebenar.. kami dengar, kami patuh.. Rasulullah saw pun perlukan 13 tahun naik turun gua Hira untuk ke peringkat "Bacalah!" (ilmu, dan amal melalui turunnya Al-Quran secara berperingkat), inikan kita, mana boleh mulia dari Rasulullah saw... :)

Kerro Shinobi said...

haah dam, ptutl aku trcari2 butang readmore xder.heheh

►AdamXis◄ said...

Aku dr hari tuu lagi...kan biasa panjang story mory cik Mahirah...kat mana die sorokkn selebihnya...

KD said...

suka entry ketot akak ni :)

SYAFIQAH / S said...

sama sama lah mengenali diri kita sendiri :)

♥ Princess ♥ said...

lamanya xdengar perkataan ketot...huhu

nur aisya humaira said...

Assalam Mahirah..:)
Dekatkan diri dengan ALLAH, pasti diri kita kenai...:)

Lee-Yan-Naa said...

btol..DIA selalu ada disisi kita..tnpa syarat,tnpa jemu

ARJUNA.Inc said...

mndlam mksudnye 2..huhu..bersbar dgan ktentuan tuhan...bdoa k..mntak ptunjuk kbahgiaan bkekalan.. =)

~ Kak Azz ~ said...

gali jangan tak gali... hehe...

jangan tersalah gali dah la ya.. takut nnt tergali lubang cacing... =D

cik Ladies said...

walaupun ketot.. Mahirah lagi ketot . ahak :P

redzuan said...

siyes 45 saat je aku baca entri ni. mmg ketot lg kemetot. huhuhu by the way sblik ketotnyer entri ni ada mesej. nice sharing ye mahirah :)

TOPIK : 5 CARA MENGENALI LELAKI GAY ( HOMOSEKSUAL)

SYAFIQ TENGKU said...

yep..kdg2 kite harus mngenal diri kite duLu sebelum mngenal org len
:)

Kaspersky Seller said...

Salam mahirah. tumpang lalu ye. jom shopping2 kt blog saye. jgn lupe promote kt member2 ye.tq :)

Cheap Kaspersky Online Store - Click Here!

-plz forward- :)
http://cheaper-kaspersky.blogspot.com/

alinac lover said...

:)

Nobita Sensei said...

alhamdulillah..